10 Nisan 2009 Cuma

DOSTLUĞUN ADINI KORKU'MU KOYDUK?


Dost!Kişiye göre değişir bazen aslında tek bir Kavramdır Dostluk.Ölümünedir kimine sorsan onlarınki, gençlerin diline dolanan ölümüne Kankayız şimdilerde:)kimi beraber yaşlanır,kimi uzakta kalır,kiminin adı Kadim,Kimineyse Baba dostu denir.Kadim yolunda olan bir dostluğa sahibim bende hani o var herşey yeter herşeyi göğüslerim derya insan işte benimkide öyle bir dostluk enazından bana göre.ama Kırgınım bugün O dost a dün birşeyler oldu yaşandı yada adı herneyse.nedenini sorunca Korktum Dedi!Korku hani Şu telaffuz ederken bile ürperdiğin içine her nedenli nedensiz ibareyi koya bileceğin Korku varya Dostluğumun Yıllarımın Adını Düngece Korku Koydu Dostum. Hissettiğini Söyleyen biridir O neyse o an aklındaki diline döker hemen dün dilinden dökülenin beni Dilim dilim yaptığını bilmiyor ama ben O varken hayattan korkmazken O sırf tepkim İçin Korkmuş benden!Ne denir Buna Hala bulamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder