17 Nisan 2009 Cuma

Eğer Ben Erkek Olsaydım?

Böcek,gökkuşağı hayali kurmuş ve beni mimlemiş.Hani çocukken bizi kandırırlardı ya,hadi koş; gökkuşağının altından geçersen erkek olursun diye.İşte öyle birşey.
Erkek olsaydım nasıl olmazdım;önce onunla başlayalım.Hayatımı tek bir kelimeye adamazdım. Boyumu,işlevimi ve bu sorumun cevabını almak için bütün ulusal ve yerel gazetelerin Haydar abi köşelerine üşenmeden ölçtüğüm santim bildirimi yapıp rahatlama dakikasının hesabını tutmazdım.
Hayatımın en önemli iki cümlesi okey,okeyyy olmazdı.Milli olmak değer taşımaktır,herhangi bir ev de.... olmak değildir..Bunun bilincinde olurdum.
Kahve,meyhane,lokanta vedahi bilumum erkek muhabbetinin bolca yapıldığı mekanlardan uzak dururdum.
Arabanın bir ulaşım aracı olduğunu ve kız tavlama vasıtası olmadığını bütün hem cinslerime bıkmadan usanmadan anlatırdım ki umarım beni kullanmadıkları tek noktaları olan beyinleriyle dinliyorlardır o anda, malum daha çok kemer altı beyin işlevi görüyor:)Tabi kadın erkek eşit öyle değilmi?..
Hanım;
-Vurma beyy,tek idolümsün;'Kadir abi beee'pozunda bir erkek asla olmazdım.Hepsi senin mi şarkısını, bir şarkı olrak dinlemek tercihine saygı duyardım..
"Seni köpek gibi seviyorum kızımmm Abin bana fos gelir" gibi büyük lokma lafları etmezdim ki; ben,cins ne olursa olsun insanca sevme taraftarıyım."Kadınımsın,benimsin" gibi rütbe veya terfi verircesine kişilere hitap etmezdim.Benimle olmaları acaba onların onuru mu,hiç sanmıyorum.
-Seni seviyorum ama sana layık değilim sevgilim ayrılalım
niye..
-içses:'Çünkü ben komşu kızına layığım'
-Dışses:'Birşey sorma sevgilim üzme beni daha fazla'diyen biride olmazdım.
'Tavuk mu yumurtadan çıkar yumurta mı tavuktan,ben karışmam horozum' diyen biri de olmazdım ki bu iğrenç bir espri.
Siyaseti iki kadeh attıktan sonra konuşmazdım gerçi başka çareleri yok bu hale hemcinsleri getirdi bu ülkeyi.
'Ben Askerdeykennn..Eyvahhhh!...Bırakırım anılarım resimlerde kalsın abicim dayakta yedim, izmaritte içtim,tuvalette temizledim,komutana yalakalıkta yaptım'..Kime ne,niye dinleteyim?
'Cebimde beşkuruş yok ama maç varrrr oğlumm buluruzzz' böğğğ...!
'Tam beş kişilerdi hepsi hastanede dostum martavalı atmazdımki onda dokuzluk paydasını çoktan yapmışımdır' niye hava atayım.
'Senin bacın benim bacım nedemek için rahat olsun dokuz ay sonra görüşürüz' de demezdim.
Meyve tabakta yenir dostum.Bununla ilgili fantaziye gerek yok değil mi?Sizin yüzünüzden çikolatadan da nefret ettim varya..Bu ne zihniyettir anlamadım.Masum bir dondurmayı bir uzva benzetmek kadar aciz olunur mu?Ben öyle biri de olmazdım eminim.Velhasılı kelam..
Bunların dışında birşey kaldıysa eğer ben erkek olsaydım!!!Kadınım Hamdolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder